Lost in space

Idag är en sådan dag där jag känner mig dum, dum för att jag känner som jag känner. Idag är en dag där jag känner mig så extremt vilsen i tillvaron. Jag känner mig otroligt missanpassad och udda. Det känns inte som den personen jag är passar in någonstans eller hos någon alls. Jag vet inte varför jag känner så, för det tror jag inte att jag borde.
Kanske är det mitt enorma behov av att alltid känna att jag är en del av något. Jag vet inte, varför vill jag alltid ha kontroll? Varför kan jag aldrig ta saker bara för vad de är? Nej nu ska jag och min finaste Elsa ta en promenad i tallmon och sen ska hon få vara hos mig och Björn ikväll. Have a nice sunday!

Kommentarer
Postat av: mary

haha : ) åh va bra ! ja blev riktigt glad när jag fick det ; )

2009-08-03 @ 17:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0