Mina sista arbetsdagar

Hej mina kära! Som vanligt har jag huvudet fullt med tankar och ord men när jag väl loggar in på bloggen så händer i princip ingenting. allt blir stilla. Dött. det är kanske alldeles för mycket i huvudet. Kanske är det så.
I vilket fall som helst så är det mycket förändringar för mig just nu. Imorgon är det min sista arbetsdag på Hydro sen har jag sagt upp mig. Det känns minst sagt konstigt! Jag är väldigt tacksam över att få slippa alla otrevliga grannländare och upprepa saker hundra gånger varje dag. Men samtidigt är Hydro det enda ställe jag har jobbat på och det kommer kännas konstigt att inte gå hit varannan helg som jag har gjort i princip tre år.
Den tjugonde flyttar jag. Overkligt! Nu i veckan ska jag och Björn ta en tur till västkusten och bara mysa. Gå på bio, äta ute, slappa och umgås. Det ska bli underbart! Till helgen är det hamnfest och veckan efter flyttar jag..
My journey begins..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0