Örebro here I am

Ja då var man här då. Solen skiner in genom MITT fönster och vädret är strålande. Jag och Björn har varit ute på en två timmar lång promenad och unnade oss tvårätters lunch på en jätte fräsch asiatisk resturang. Helgen har gått väldigt smidigt och min lägenhet har blivit så fin! Den är precis som jag vill ha den!
Det blev några tårar dagen innan avfärd men sedan dess har jag inte haft tid eller lust att vara ledsen, just nu känns allt väldigt bra! Allt blev högt över förväntan. Ikea har nog blivit snäppet rikare pågrund av oss och min kropp tackar mig lite för att den har fått bli sliten. Igår firade vi med vin i mina fina glas och tittade på film. Nu tvättar vi den första tvätten, jag sitter här och Björn ligger i soffan och läser aftonbladet. Tur att han stannade kvar några dagar annars hade jag kanske känt mig lite mer vilsen och ledsen när mor och far åkte hem förut.
Men just nu är jag väldigt tacksam över mitt liv. Just nu känner jag mig lycklig. En gnutta osäkerhet men den vägs upp av min nyfikenhet för mitt nya liv. Ni är hjärtligt välkomna på besök i mitt nya liv! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du e grym Lina, glöm inte de :D

2009-08-23 @ 19:58:12
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0