Smultronställen

Jag har varit väldigt bloggsugen några dagar men inte vetat vad jag egentligen velat skriva, därför har jag inte skrivit något. Det har varit mycket jobb nu på sista tiden och min förkylning som inte vill ge med sig har tagit en hel del energi.
Dock är jag väldigt positiv om framtiden nu! I lördags var jag, pappa och Björn i Örebro nästan hela dagen. Vi tittade på skolan, som verkar vara jätte bra, åt god mat på en jättemysig resturang och jag hittade ett kommande smultronställe som jag nog kommer att tillbringa en hel del fikande tid på (om min studentbudget räcker till).
Jag fick nyckeln till lägenheten och visade Björn hur den ser ut. Jag längtar! Nu är det inte alls länge kvar, det känns ändå bra. Så länge jag har min finaste Björn spelar resten ingen roll, men det känns som sagt väldigt bra!
Framtiden är det jag som styr över, den är bara min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0