Tacksamhet.

Idag är en sådan dag då jag kommer gå och tänka. Tänka på allt och lite till. Viktigt och oviktigt. Jag är rädd för att flytta. Rädd för ensamheten. Rädd för alla nya ställen och alla nya människor. Men jag känner också en tacksamhet över att jag har så fina människor i mitt liv. Jag har en underbar familj som ställer upp på mig i alla lägen och jag vet att de alltid kommer att finnas där för mig. Sen är jag obeskrivligt tacksam över att jag träffade Björn. Han är en trygghet jag aldrig trodde jag skulle ha och min kärlek till honom är oändlig. Jag är så tacksam över allt. Jag har tak över huvudet. Jag har mat och materiella ting jag egentligen inte behöver. Jag har mina drömmar och jag ska göra mitt bästa för att lyckas med dem. Men framförallt så har jag kärleken. och kärleken är viktigare än allt annat.


(v


Kommentarer
Postat av: mary

2009-07-19 @ 16:59:09
Postat av: mary

Ah jag förstår de.

Oj, det är inte alls länge kvar ju : O

Haha ja jag kommer gärna !

Jao vi får se vad det blir, det är det som lockar mest för mej just nu iaf. Vore verkligen kul att komma iväg : )



haha och ursäkta tomma kommentarsfältet, tryckte på lite fel knapp: P

2009-07-19 @ 17:04:33
URL: http://marymaary.blogg.se/
Postat av: Elin

hey lina!

det är ett äventyr i sig att flytta ifrån hela tryggheten i värmland. Men du är en så lättsam, lättälskad människa.. och det kommer gå på ett klick så har du nya vänner :D

Jag HOPPAS jag får komma ner och hälsa på någon helg senare i höst? :D Tycker om dig, Fina Lina!

2009-07-29 @ 12:23:51
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0