2 dagar kvar!

Idag är det 2 dagar kvar till studenten, 2 dagar! Herregud  vad min mage krampar så fort jag ens tänker på det. Men gud vad det ska bli roligt! :) Jag är nervös som bara den samtidigt som jag längtat i flera år efter detta. Verkligen delade känslor.
   Igår kom Björn hem, han var väldigt efterlängtad! Vi kramades hela kvällen och jag inser mer och mer för varje dag hur mycket jag älskar honom. Det finns ingen som honom. <3 Idag var vi även i Arvika och hans pärla gick igenom besiktningen åter ett år. Vilken faslig tur han har, den där mannen min :)
   Snart ska jag och pappa åka till Elverum, han ska till sjukhuset och eftersom han inte har något körkort i Norge så får hans dotter vara snäll och ställa upp. Kanske får jag något trevligt för det besväret, hehe. :) Men jag tycker fortfarande att det är lika roligt att köra bil och jag har inget annat för mig, förutom att kramas med B, så det går nog bra.
  I lördags var det trevligt på bryggan. Min älskade Michaela är det finaste som finns på denna jord. <3 För övrigt var jag och röstade igår. En stor grej för mig! Jag kände mig riktigt stolt när jag lämnade fram mitt röstkort och min röst. Äntligen kan även jag få vara en del av demokratin som vi har tur att ha. Tittade även på valvakan igår kväll, måste medge att en del politiker är inte riktigt som de ska, men det är väl ingen av oss för den sakens skull.
   Nej nu får jag sätta fart. Antar att jag inte kommer ha tid att blogga de närmaste dagarna heller, har fullt upp! Imorgon blir det att åka till Norge och fixa naglar på morgonen och sen på kvällen blir det nog party! :) På onsdag är det vattenkrig och sen är det party och förberedelse för den stora dagen. För vi har tagit studenten... Fy fan vad vi är bra! Snart får jag skrika och vara galen och lycklig. Nu är jag laddad. De dåliga känslorna tränger jag bort och plötsligt längtar jag som en tok! Snälla vädergudar håll regnet borta så blir det en toppen dag! :)
   Ha det fint nu mina vänner!

C A R P E  D I E M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0