5 days to go!

Nu är det verkligen countdown som gäller, 5 dagar kvar.. Alltså hallå, kan någon hjälpa mig att stoppa tiden? Idag har jag ångest över om jag ska vara duktig och vara chaffis åt mina fina tjejer eller om jag ska dricka själv? Har fått chaufför i så fall men jag vet inte.. Vaknade idag av en dunder förkylning men jag hoppas på att den försvinner om cirka en timme.
B ringde nyss. Jag längtar till han kommer hem. Men en del av mig längtar inte för vi har ett bråk att reda ut. Men vi får se var detta slutar.
På måndag ska jag i alla fall vara med på tältningen. Jag ska vara med dessa sista dagar nu. Om några blinkningar är det torsdagkväll och jag har tagit studenten. Jag är för liten för det här! Alldeles för liten! Nu ska jag hitta något vettigt att göra innan jag börjar jobba 14.30. Bye for so long. Ha en underbar nationaldag, firare eller inte.

C A R P E  D I E M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0