6 dagar kvar!

Trumvirvel.. 6 dagar kvar nu! Kan ni fatta det, studenter i arvika, 6 dagar! Jag försöker gå igenom det i mitt huvud hela tiden, har en aning svårt att förstå att det är sant faktiskt. På torsdag, då gäller det! :)
Jag började dagen med att försova mig, lyckat. Skulla ha öppnat på hydro klockan kvart i åtta och gissa vem som vaknar kvart över.. Jag kan säga att en sådan fart lär ni aldrig se hos mig annars, eld i rumpan var bara förnamnet!
Resterande av dagen har varit lugn. Jag har shoppat mina sista pengar på kortet. Men va tusan, jag är värd det, hehe.
Imorgon och framåt blir det party! Dessutom kommer Björn hem på söndag. Har inte bestämt om jag ska ut på söndag i alla fall? Ut mån-lör ska jag i alla fall, får dock se hur mycket lilla Lina klara av..
Nej nu ska jag hitta något bra att fördriva tiden med till dess att Roman vill hämtas klockan 01.00. Något ska det väl finnas att hitta på? Ha en trevligt fredagkväll allesammans! :)

 C A R P E  D I E M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0