8 dagar kvar!

Jag blev väckt av mr B som ville prata, han var riktigt pratsjuk. Fast det var i och för sig hans tältgranne från färöarna med så vi fick inte prata så mycket som jag hade velat. Men lite bättre i hjärtat känns det. Jag älskar ju honom. Om vädret håller i sig idag är jag taggad. Ska åka till Michaela sen och senare blir det minigolf och god mat på Olssons brygga. Jag ska passa på att krama alla mina kära nu, det är idag faktiskt bara 8 dagar kvar! Klyschigt värre men ärligt talat, var tar tiden vägen? Dessa tre år har helt försvunnit. Vi pratade på igår de klipp vi filmade i början av ettan, andra veckan tror jag det var. Jag kände ingen. Och det jag talade om var hur töntigt som helst. Men gud vad bra allt löste sig. Jag fick underbara vänner, bättre vänner än jag någonsin haft tidigare. Som jag kommer sakna dem. Men nu ska vi ha roligt som bara den dessa sista två veckor.
Imorgon tyvärr ska jag jobba, även fredag. På fredag eftermiddag ska vi testa balfrisyren och fixa naglar. Jag känner att jag börjar bli förkyld men det har jag inte tid med de närmaste månaderna i alla fall. Den får snällt vänta. 
Ha en fin dag mina vänner, det ska jag! :)

Never forget to C A R P E  D I E M! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0