9 dagar kvar!

Studenten närmar sig verkligen med stormsteg! Det känns både bra och dåligt, men jag känner mig inte ett dugg redo för det än. Jag känner mig alldeles för liten för att ta studenten! Well, i lördags var det party. Ett mycket trevligt sådant. Efter att vi brudar hade hämtat upp min fulla älskling som sjöng hela vägen bar det av till strandparken. Ett gäng från klassen och några till, goda öl och mysiga samtal. Sen vidare till Olssons brygga, stod i kö i en timme för att komma in! Har fått höra efteråt att det var 2000 pers där så det kanske inte är så konstigt att vi fick stå i kö.
Söndagen tillbringades på studsmattan i skuggan sovande, väldigt skönt. Blev en tidig kväll.
Igår var jag i Arvika och spelade lite kubb med mina klassisar. Tog även med oss mat till strandparken och åt och planerade de kommande sista veckorna, eller ska man säga veckan. Imorgon bestämdes att vi ska spela minigolf och sedan räkfrossa på bryggan. Jag längtar! Förhoppningsvis är vädergudarna med oss, annars får vi göra det trevligt i alla fall. :) Jag är sugen på massor av räkor och goda drinkar! Mr B har ju lämnat mig för veckan så jag får försöka göra det bästa av situationen.
Jag är lite halvt panikslagen inför studenten nu. Det ska bli väldigt roligt, verkligen! Men sen då? Vad händer sen? Vi gjorde semesterschema på jobbet igår, mitt blev väldigt bra så jag ska verkligen försöka att njuta av den här sommaren och ta alla problem sen. Summer of ´09 here I come!

C A R P E  D I E M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0