13 dagar kvar!

Idag är det bara 13 dagar kvar till studenten, jesus! Detta kommer bli en upplevelse, förhoppningsvis i alla fall. Efter en enda lång positiv period blev det bara för mycket för mig igår, allt på samma gång. Dagar som igår är det man tvivlar på om någonting i ens liv någonsin blir som man tänkt sig. Ett spydigt sms nu från en person som betyder väldigt mycket gjorde också att dagen idag känns en aning nere. Men imorgon blir det bättre, fullspäckad dag!
Konfirmation klockan elva, jobb klockan halv tre och sen en sen kväll på Olssons brygga med gott sällskap och gott att dricka. Kanske blir det även några fina danser och underbara människor :) det klagar jag inte ett dugg över!
Nej nu får det bli andra tider. Dags att åka iväg till Norge för att vara barnvakt, som jag ska mysa! Jag ska mysa bort alla problemen i mitt huvud nu och resten av min studenttid ska bli underbar!
 p . s. Det kommer er tid vara också d . s.

C A R P E   D I E M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0