16 dagar kvar!

Idag är det 16 dagar kvar. 16! Det känns helt ofattbart. Gud vad jag kommer sakna alla mina kära vänner! Idag är en sådan dag då jag känner mig alldeles livrädd för framtiden. Jag har längtat så mycket efter studenten men hur kunde tre år gå så fort? Är jag verkligen redo att lämna det? Vad svaret än blir så har jag inte mycket till val. Åh vad jag kommer gråta på studenten, känner redan att det samlar sig i bröstet. Varje dag när jag kommer till skolan nu vill jag bara slänga mig runt halsen på alla jag möter, haha, ifall att det skulle bli sista gången jag får göra det.
Nej nu får jag ta tag i det här. Nu får det att börja bli lite party, på fredag då smäller det!

C A R P E   D I E M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0